sâmbătă, 12 martie 2011

Ieri am uitat....

     Ieri te-am vazut pentru intaia oara. Intaia oara atat de trist.Paseai pe trotuarul incins, cu aripile frante , gata sa te prabusesti sub soarele ce dogorea.

     Ieri mi-am amintit , si.... am uitat ca....si nu mai stiu. Tot ce stiu e ca erai trist si soarele dogorea .Tu erai trist si eu...eram fericita , pentru ca te-am vazut .  Ma intrebi daca regret? Nu , nu regret nimic... poate doar ca soarele dogorea si aerul era incins , ca aveai aripile frante si ca ... erai trist.  Cum ce nu regret?!?!? Ca te-am vazut.
De ce nu mai vi sa-ti povestesc despre locul de unde te-ai prabusit?
     Ieri mi-am amintit....dar am uitat...caci eu stiu numai din carti...prea putin sa-ti vindec amnezia.
Ti-e dor? Stiu...Dar daca ti-ai aminti nu as vrea sa pleci...pentru ca mi-ar fi mie dor...De ce?!? Nu "de ce" , de cine....  de....tine....
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu